![first fixed slider](/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/tr/fixed-slider/prom/green-beauty-yesil-bir-adim.jpg?rev=b1a775a2afdb4beba58aadb0b28a4e0e&sc_lang=tr-tr)
Garnier İle Yeşil Bir Adım
Yeni yeşile bağlılık adımımızı National Geographic Creativeworks tarafından hazırlanan ve National Geographic kaşiflerinin yer aldığı bilgilendirici içerik serimizle atıyoruz.
2025 yılına kadar 250 milyon insanı gezegende daha yeşil bir yaşam sürmeye cesaretlendirmeyi amaçlayan yeni yeşile bağlılık sözümüzün ilk adımını atıyoruz. National Geographic CreativeWorks tarafından üretilen içeriklerle, tüketicileri uzman görüşleri ve günlük yaşamda uygulanabilir tavsiyelerle buluşturarak yeşil bir adım atmaya davet ediyoruz.
Yeni yeşile bağlılık sözümüz markanın tüm değer zincirinin çevresel etkisini azaltmak için belirlediği güçlü 2025 hedeflerinin en son adımı olarak öne çıkıyor. Marka olarak sürdürülebilirlik dönüşümümüze devam ederken, tüketicilerimizi de daha yeşil bir yaşam için cesaretlendirmek ve günlük yaşamda fark yaratabilecek adımlar atmalarına destek olmak istiyoruz.
Yeni yeşile bağlılık sözümüzün ilk adımında tüketicilere uzman bilgisi ve günlük hayatta uygulanabilir tavsiyeler sunmak ve fark yaratabilecek değişikliklere ilham olabilmek adına National Geographic kaşifleri Rosa Vasquez ve Imogen Napper ile birlikte çalışarak “Güzellik Daha Yeşil Olabilir Mi?” sorusunu ele aldık.
ŞİMDİ İZLE
![Adrien Koskas](/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/tr/fixed-slider/prom/adrien-koskas.jpg?w=350&rev=f0b1e424f5104234b38996a1ba65c45b&sc_lang=tr-tr&hash=DCC4F9D79CF901CFEB08B4C84756E2AD 350w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/tr/fixed-slider/prom/adrien-koskas.jpg?w=400&rev=f0b1e424f5104234b38996a1ba65c45b&sc_lang=tr-tr&hash=F3DD3E8B60336DA6ECD8B6574486ECF5 400w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/tr/fixed-slider/prom/adrien-koskas.jpg?w=450&rev=f0b1e424f5104234b38996a1ba65c45b&sc_lang=tr-tr&hash=66586756F6729EDCC72274B93F226214 450w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/tr/fixed-slider/prom/adrien-koskas.jpg?w=500&rev=f0b1e424f5104234b38996a1ba65c45b&sc_lang=tr-tr&hash=8BC194C5F93ED0DE287EF5B6841098F9 500w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/tr/fixed-slider/prom/adrien-koskas.jpg?w=550&rev=f0b1e424f5104234b38996a1ba65c45b&sc_lang=tr-tr&hash=8F8726F8E3F86B2BF282BDAF1EC60E17 550w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/tr/fixed-slider/prom/adrien-koskas.jpg?w=600&rev=f0b1e424f5104234b38996a1ba65c45b&sc_lang=tr-tr&hash=E8ECA60368756DC074DF7A5986955FA7 600w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/tr/fixed-slider/prom/adrien-koskas.jpg?w=650&rev=f0b1e424f5104234b38996a1ba65c45b&sc_lang=tr-tr&hash=D0EE30A928C42D26440FF03DBDD5571B 650w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/tr/fixed-slider/prom/adrien-koskas.jpg?w=700&rev=f0b1e424f5104234b38996a1ba65c45b&sc_lang=tr-tr&hash=F4F4A728D455823055F370A55FF877B2 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/tr/fixed-slider/prom/adrien-koskas.jpg?w=767&rev=f0b1e424f5104234b38996a1ba65c45b&sc_lang=tr-tr&hash=AB7F1D3DA9EEE2EB5A342B3893196F95 767w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/tr/fixed-slider/prom/adrien-koskas.jpg?w=800&rev=f0b1e424f5104234b38996a1ba65c45b&sc_lang=tr-tr&hash=76779CF9408AF4AFE359ACF81B7AAF09 800w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/tr/fixed-slider/prom/adrien-koskas.jpg?w=900&rev=f0b1e424f5104234b38996a1ba65c45b&sc_lang=tr-tr&hash=15BA9F9A7281944B9C7DADAD899F602C 900w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/tr/fixed-slider/prom/adrien-koskas.jpg?w=950&rev=f0b1e424f5104234b38996a1ba65c45b&sc_lang=tr-tr&hash=FD242282EA8C13C2036EC0C6155095E0 950w)
“Garnier, Green Beauty ile başlattığı yeşile bağlılık sözünün gücünü artırmak için tüketicileri de yeşil adımlar atmaya teşvik etmek istiyor. Amacımız sürdürülebilirliği herkes için ulaşılabilir kılmak. Bunu yeni geliştirdiğimiz ürünlerle gerçekleştiriyoruz. Ancak daha da ileri götürmek ve National Geographic CreativeWorks'ün çalışmaları sayesinde, tüketicilerimizi daha yeşil bir yaşam için uzman tavsiyelerine ulaştırmayı amaçlıyoruz.”
Adrien Koskas, Garnier Küresel Başkanı