Yeni yeşile bağlılık adımımızı National Geographic Creativeworks tarafından hazırlanan ve National Geographic kaşiflerinin yer aldığı bilgilendirici içerik serimizle atıyoruz.

 

2025 yılına kadar 250 milyon insanı gezegende daha yeşil bir yaşam sürmeye cesaretlendirmeyi amaçlayan yeni yeşile bağlılık sözümüzün ilk adımını atıyoruz. National Geographic CreativeWorks tarafından üretilen içeriklerle, tüketicileri uzman görüşleri ve günlük yaşamda uygulanabilir tavsiyelerle buluşturarak yeşil bir adım atmaya davet ediyoruz.

Yeni yeşile bağlılık sözümüz markanın tüm değer zincirinin çevresel etkisini azaltmak için belirlediği güçlü 2025 hedeflerinin en son adımı olarak öne çıkıyor. Marka olarak sürdürülebilirlik dönüşümümüze devam ederken, tüketicilerimizi de daha yeşil bir yaşam için cesaretlendirmek ve günlük yaşamda fark yaratabilecek adımlar atmalarına destek olmak istiyoruz.

Yeni yeşile bağlılık sözümüzün ilk adımında tüketicilere uzman bilgisi ve günlük hayatta uygulanabilir tavsiyeler sunmak ve fark yaratabilecek değişikliklere ilham olabilmek adına National Geographic kaşifleri Rosa Vasquez ve Imogen Napper ile birlikte çalışarak “Güzellik Daha Yeşil Olabilir Mi?” sorusunu ele aldık.

şimdi izle

“Garnier, Green Beauty ile başlattığı yeşile bağlılık sözünün gücünü artırmak için tüketicileri de yeşil adımlar atmaya teşvik etmek istiyor. Amacımız sürdürülebilirliği herkes için ulaşılabilir kılmak. Bunu yeni geliştirdiğimiz ürünlerle gerçekleştiriyoruz. Ancak daha da ileri götürmek ve National Geographic CreativeWorks'ün çalışmaları sayesinde, tüketicilerimizi daha yeşil bir yaşam için uzman tavsiyelerine ulaştırmayı amaçlıyoruz.”

Adrien Koskas, Garnier Küresel Başkanı